In tijd van Corona staat uw veiligheid en welzijn bij Coppes Hoorzorg voorop. Daarnaast heeft de zorg aan u voor onze medewerkers nog altijd de hoogste prioriteit. Daarom werken we graag volgens de richtlijnen van de overheid en het RIVM zodat we u toch van dienst kunnen blijven. Maar wat betekent dit voor u als klant van Coppes Hoorzorg?

Hoe werken wij in de Corona tijd?

Onze audiciens begrijpen dat ook u de angst en onzekerheid voelt rondom het Coronavirus. Omdat wij deze angst serieus nemen hebben we binnen onze organisatie de nodige maatregelen getroffen zodat we u toch naar behoren van dienst kunnen zijn en blijven. We hebben geïnvesteerd in een veilige en hygiënische werkomgeving, hebben onze audiciens uitgerust met handschoenen, reinigen al onze apparatuur, deurklinken en alles wat aangeraakt of gebruikt wordt en zorgen voor een goede verdeling van personeel en klanten zodat er nooit meer dan 3 personen op de winkelvloer aanwezig zijn. Zowel onze verkoopbalies als onze aanpaskamers zijn voorzien van een Plexiglasscherm. De 1,5 meter afstand blijft dan gewaarborgd volgens de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Onze openingstijden:

In tijd van Corona behouden wij onze openingstijden zoals u van ons gewend bent. Het is gewoon mogelijk om afspraken te maken en u bent welkom voor service aan uw hoortoestellen mochten er problemen zijn. Ook voor batterijen en onderhoudsartikelen kunt u gewoon weer bij ons terecht.

Voor filiaal Groesbeek geldt het volgende:
Onze deur zit op slot om zo de klantenstroom te reguleren. Even kloppen op onze deur en wij openen hem voor u. 

Voor filiaal Gennep geldt het volgende:
Onze deur zit op slot en wij werken enkel op afspraak. Druk even op de bel wanneer u een afspraak heeft. Na 16.30uur kunt u terecht voor onderhoud of aanschaf van batterijen en/of onderhoudsartikelen. 

Bent u minder mobiel of durft u zelf niet naar onze winkel te komen, vraag dan of iemand in uw omgeving de mogelijkheid ziet u te helpen. Helaas verrichten wij momenteel geen huisbezoeken en hebben wij niet de mogelijkheid om toestellen op te halen voor controle of onderhoud, wij vragen hiervoor uw begrip.

Tot slot:

Wij verzoeken u een bezoek aan onze winkels uit te stellen indien u klachten heeft als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als u denkt nauw contact te hebben gehad met iemand die is blootgesteld of positief getest is op COVID-19, dan verzoeken wij u uw afspraak of bezoek ten minste 14 dagen uit te stellen, dit geldt ook wanneer u in een risicogebied bent geweest. Mocht u onlangs COVID-19 hebben doorgemaakt of overige bovenstaande klachten hebben gehad, dan verzoeken wij u vriendelijk pas een afspraak met ons te maken wanneer u minimaal een week klachtenvrij bent.