In tijd van Corona staat uw veiligheid en welzijn bij Coppes Hoorzorg voorop. Daarnaast heeft de zorg aan u voor onze medewerkers nog altijd de hoogste prioriteit. Daarom werken we graag volgens de richtlijnen van de overheid en het RIVM zodat we u toch van dienst kunnen blijven. Maar wat betekent dit voor u als klant van Coppes Hoorzorg?

Hoe werken wij in de Corona tijd?

Onze audiciens begrijpen dat ook u de angst en onzekerheid voelt rondom het Coronavirus. Omdat wij deze angst serieus nemen hebben we binnen onze organisatie de nodige maatregelen getroffen zodat we u toch naar behoren van dienst kunnen zijn en blijven. We hebben geïnvesteerd in een veilige en hygiënische werkomgeving, hebben onze audiciens uitgerust met handschoenen, reinigen al onze apparatuur, deurklinken en alles wat aangeraakt of gebruikt wordt en zorgen voor een goede verdeling van personeel en klanten zodat er nooit meer dan 3 personen op de winkelvloer aanwezig zijn. Zowel onze verkoopbalies als onze aanpaskamers zijn voorzien van een Plexiglasscherm. De 1,5 meter afstand blijft dan gewaarborgd volgens de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Onze openingstijden:

In tijd van Corona behouden wij onze openingstijden zoals u van ons gewend bent. Het is nog steeds mogelijk om afspraken te maken en u bent welkom voor service aan uw hoortoestellen mochten er problemen zijn. Echter voeren wij op dit moment bepaalde handelingen niet uit.

Hieronder een opsomming van de handelingen welke niet uitgevoerd kunnen worden:

  • Het maken van afdrukken voor oorstukjes, gehoorbescherming of zwemdoppen
  • Het uitvoeren van een inspectie van de gehoorgang of het trommelvlies(otoscopie)
  • Het afnemen van REM-metingen
  • Hoortesten: hierbij vragen we of u zelf de hoofdtelefoon wilt plaatsten en voeren we geen otoscopie uit.
  • Aanpassing of controles/bijstellingen voor hoortoestellen
  • Service/onderhoud aan hoortoestellen

Handelingen waarvoor u wel terecht kan bij ons, echter onder bepaalde voorwaarden waarbij de 1,5m door ons in acht wordt genomen:

Indien u gebruik wilt maken van onze zorg raden wij u aan eerst telefonisch contact met ons te leggen alvorens u naar onze winkel komt. Onze audicien zal dan een afspraak met u inplannen zodat u geholpen kan worden in de zorg die nodig is. U kunt meestal dezelfde dag nog terecht.

Bent u minder mobiel of durft u zelf niet naar onze winkel te komen, vraag dan of iemand in uw omgeving de mogelijkheid ziet u te helpen. Helaas verrichten wij momenteel geen huisbezoeken en hebben wij niet de mogelijkheid om toestellen op te halen voor controle of onderhoud, wij vragen hiervoor uw begrip.

Tot slot:

Wij verzoeken u een bezoek aan onze winkels uit te stellen indien u klachten heeft als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als u denkt nauw contact te hebben gehad met iemand die is blootgesteld of positief getest is op COVID-19, dan verzoeken wij u uw afspraak of bezoek ten minste 14 dagen uit te stellen, dit geldt ook wanneer u in een risicogebied bent geweest. Mocht u onlangs COVID-19 hebben doorgemaakt of overige bovenstaande klachten hebben gehad, dan verzoeken wij u vriendelijk pas een afspraak met ons te maken wanneer u minimaal een week klachtenvrij bent.